Technologia mycia parowego:

   Mycie parowe jest to rewolucyjna metoda mycia samochodów, która polega na tym że generowana w bojlerze para jest następnie wystrzeliwana z pistoletu bezpośrednio na lakier auta pod ciśnieniem 8 atmosfer usuwając brud, błoto i inne zanieczyszczenia. Umytą za pomocą pary powierzchnie trzeba przetrzeć szmatką z mikrofibry aby pozbyć się resztek wilgoci i uniknąć powstania zacieków, w rezultacie uzyskujemy czystą i lśniąca powierzchnię.
   Para ma też o wiele lepsze właściwości penetrujące niż woda i dlatego wypłucze brud, piasek nagromadzony we wszystkich szczelinach samochodu.

   Mycie parą jest to najbardziej bezpieczna metoda mycia samochodu, nie powoduje zarysowań. W przeciwieństwie do konwencjonalnych metod mycia samochodów. W tym przypadku strumień pary jest o wiele łagodniejszy od wysokociśnieniowego strumienia wody, a to jest bardzo istotna sprawa, ponieważ Dzisiejsze wodne lakiery stosowane na autach są bardzo delikatne, myjnie automatyczne w bardzo szybkim tempie niszczą takie lakiery tworząc na nich liczne rysy, hologramy, swirle, natomiast w przeciwieństwie do nich myjnia parowa nie powoduje zarysowań. Ponieważ para nie działa mechanicznie na karoserię.
   Mycie parowe to także wielki krok w stronę ochrony środowiska ponieważ przy zwykłym myciu zużywamy około 100litrów wody na umycie jednego samochodu, natomiast przy myciu parowym średnie zużycie wody to około 3 Litry.

   Kilka najważniejszych pytań:

1. Dlaczego Twój Samochód wybrałby myjnię Parową?
      - Jest to SPA (odnowa biologiczna) dla samochodu
      - Według badań – mycie parowe powstrzymuje korozję nawet o 3 lata
      - Według badań - zwalnia procesy korozyjne w zimie (w stosunku do mycia wodnego') o 7 razy!
      - Twoje auto w zimę zawsze wyjedzie suche dzięki czemu nie zamarznie!

2. Czy jest jakaś przewaga?
      - Lepsze efekty wizualne po myciu – nie zostawia nalotu jak w przypadku mycia wodą
      - Ochrona środowiska około 3L wody na samochód
      - Bez ścieków

3. Jak to działa?
   Gorąca para oczyszcza karoserię. Wystrzeliwane ciśnienie powoduje usunięcie błota i większości zabrudzeń Para przekazuje jon dodatni powierzchni czyszczonej, bród również go otrzymuje dzięki czemu obie powierzchnie się odpychają. Następnie ściereczka z mikrofibry pochłania resztę wilgoci i brudu oczyszczając lakier Auto jest polerowane i gotowe do dalszej jazdy.

4. Czy to bezpieczne?
   Tak. Zjonizowana sucha para przekazuje ładunek statyczny powierzchni czyszczonej i zabrudzeniom na niej, dzięki czemu ściereczka z mikrofibry pochłania brud i wilgoć bez zarysowań lakieru.

5. Czy ciśnienie nie jest za duże?
   Nie. Ciśnienie jest nieodczuwalne dla karoserii ani innych przedmiotów czyszczonych, jest nawet 7 krotnie niższe niż w przypadku mycia wodno - ciśnieniowego.

6. Czy można myć w temperaturze np +35 stopni albo w zimie przy -20?
   Tak. W bezpieczny sposób (czego nie można powiedzieć o wodzie). Temperatura jest przekazywana stopniowo dzięki czemu nie dochodzi do szoku termicznego jak w przypadku mycia wodą.


Eko Błysk Augustów | Wypromuj również swoją stronę